Monday, September 7, 2009

hari ke-6..

hr ni dh masuk hari ke-6 aku tak masuk ofis.maknanya,dh 6 hari aku tinggalkan kerja aku,6 hari aku tak ambik peduli pasal company aku.takde pun staff aku call,boss aku pun senyap je.nampak sgt ketidakperihatinan diorg ni pasal company tu.bukan aku nk diorg cari aku pun,at least tanya la pasal kerja2 aku yg aku tangguhkan tu,tanya la bila aku nk handover kerja aku tu.tak tanya,aku lagi la malas nk bgtau apa2...agaknya selama ni aku sorg je ke yg risau pasal company,yg risau pasal business.agaknya apa yg ada dlm kepala otak boss aku tu aku pun tak tau.dia ambik mudah je sbb selama ni aku ada kt ofis jaga semua benda.kali ni biar la dia pikir sendiri,aku dh malas.melainkan klu dia nk bagi aku duit,nk bayar hutang2 dia kt aku tu,baru la aku pegi ofis.klu tak,takde la aku nk masuk ofis lagi...aku puas cuba tanamkan sikap bertanggungjawab pada semua org yg bekerja dgn aku,tp satu pun tak menjadi.susah la klu dh dasar suka lepas tangan ni,dasar suka amik mudah satu2 perkara.mmg selama ini aku tau diorg harap kt aku je,cover sana,cover sini,tp sekrg aku bila aku mintak diorg cover aku,tak boleh pulak.camana tu?ntah la...nk ajar pun semua nya dh besar,dh tua dh pun.so aku pun amik la sikap lepas tangan sbb diorg pun bersikap mcm tu.issh,mcm2 la manusia ni...

No comments:

Post a Comment