Thursday, September 3, 2009

hari-hari yg tak produktif...

since rabu aku tak pegi kerja,aku tak masuk ofis,aku tak amik tau pasal apa benda pun yg berlaku kt company aku...cuma on tuesday je aku singgah jap kt ofis,tgk apa yg patut...aku lepak kt rumah je,ada la sekali-sekala keluar gi ofis member aku kt ampang.aku mcm dh takde mood nk teruskan kerja aku kt company,mcm dh takde apa yg aku nk buat kt situ.hari2 yg sgt2 tak produktif...aku mcm dh takde hati la nk teruskan bisnes ni...so aku akan habiskan minggu dgn duduk kt umah,next week on monday aku akan start something...aku bosan sebenarnya duduk umah je ni,melainkan weekend la...tp weekdays pun duduk umha,tak boleh la dgn aku...aku dh biasa gi kerja,tetiba duduk umah...adoyai,kosong giler hari2 aku ni...so next week aku akan do something...kita tgk apa jadi nnti...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment