Sunday, August 30, 2009

ahad yang membara...

kenapa tajuk aku hari ni ahad yg membara?sbbnya gf aku hari mengamuk je satu hari...first,dia mengamuk dgn anak no 2 dia yg susah sgt nk makan.so aku tau dia dh lama sabar dgn anak dia tu,tp hari ni abis dh sabar dia tu.aku biarkan je,camane dia nk didik anak dia,up to her.as long as she knows what she's doing.pastu aku pun kena gak sbb lepas mkn aku tak basuh pinggan..ha ha ha...takpe la,mood swing la tu...biasa la...time aku,dia pulak kena...camtu la...tp berckp pasal mood,aku sebenarnya dh takde mood nk terusakan kerja aku kt ofis.aku dok pikir camane aku nk buat utk menaikkan company aku ni semula.tp aku masih tak dpt cari jln.klu itu hari akukata aku buntu tahap dewa gaban,ni kali aku nk up sikit,buntu tahap dewa satria baja hitam...ha ha..aku dh bgtau partner aku yg aku tak boleh nk stay,dia ada reply msg aku kata nnti dia balik kl,dia nk discus dgn aku.aku tak reply pun msg dia.aku tak rasa ada benda nk discuss pun.bg aku,aku dh tak boleh nk concentrate dgn company lg,dtg check money in,money out boleh la...tp aku tak boleh nk focus dgn company lg...aku kena focus on my own matters.so pada aku ini lagi buat hati aku membara.membara bila kenangkan apa yg aku dh buat utk company,mungkin tak la besar mana,tp sgt besar bg aku,dan klu org obleh pikir dgn dalam,orang akan nampak jasa aku kt company ni.

esok still cuti sbb merdeka day...hr selasa aku masuk ofis.habiskan apa yg aku dah mulakan.aku mmg akan tinggalkan company,tp aku masih ada tanggungjawab yg perlu aku lunaskan.aku bukan jenis org yg lepas tgn mcm tu je.aku tak reti kerja separuh jalan.yg paling penting,aku tak suka menyusahkan org lain dgn kerja yg aku tinggalkan.aku tau klu aku tinggalkan ofis,akan byk benda yg jadi tak teratur,tp itu aku tak mau jadikan masalah aku lagi...masalah aku lagi besar dr itu,lg penting,lg berat...
jadi aku harap org yg akan ambik alih kerja aku kt ofis tu,pandai2 la cari jalan nk bg teratur...

so aku pun kena merdekakan diri aku dari semua ni...aku kena merdekakan diri kau dari masalah yang tak abis2 ni...

*merdeka,merdeka,merdeka...

No comments:

Post a Comment