Monday, August 17, 2009

isnin yg suam2 kuku...

hari ni pagi2 lg aku dh call prudential assurance,actually tak la pg sgt,dlm kul 10 gitu..ha ha...aku try call diorg ni since pukul 10 smapai la pukull 12 baru ada org jawab.aku pun mula tanya pasal insurance agent yg aku boleh rely on,so in future klu ada apa2 masalah,aku boleh terus refer je kt agen tu.minah customer service jawab.."sorry encik bob,this is a telemarketing insurance and the customer service personnel is your agent.so if ther's anything u can just call us."aku pun apalagi,mula lah start "washing machine" aku..tup tap tup tap,aku bagi...kiri kanan,atas bawah,depan belakang...so aku tak dapat apa yg aku nk,so aku pun call gf aku suruh cancel je policy tu.bukan apa,aku pantang klu nk kena menunggu berjam2 pasal nk tanya few questions...esok klu jadi apa2 kt aku,takkan aku nk menunggu berjam2 sbb nk buat claims...mmg la aku boleh gi je hq dia kt jln sultan ismailk tu,tp aku nk keja senang.kita kena keja dgn cara bijak,buat saja keja keras...so decision aku adalah,cancel the policy.habis citer.aku tak nk menyusahkan diri sendiri,termasuklah gf aku...
itu cerita insurans,ni citer pasal keja aku.tadi lepas lunch ada la few executive producers stop by ofis aku...pastu ada la fe discussions pasal next years project and upcoming pitching kt rtm.gedebuk-gedebak,diorg pun cau la 2 jam selepas itu.boss aku call,kata dia nk masuk ofis lewat sikit sbb ada meeting kt production house lain.aku gelabah.aku sepatutnya kena buat banking hr ni...expenses,claims n office utilities.cheque dia tak sign lagi.dh pukul 4,japgi bank tutup...adoyai...aku mula la angin...nk kena tunggu esok ke...?hmm....aku pun dh ala-ala kekurangan ni...tolong aku...

No comments:

Post a Comment