Sunday, August 9, 2009

mengantuk la...

hmm...hari isnin dh dtg balik...aku dh masuk ofis,tp dgn penuh ke"mengatuk"an...ha ha...tu la,mlm td tido lewat lg.layan tv sampai kul 2:15.aku mmg suka tgk tv,biasa klu aku bgn tdo,klu bukan hari kerja,aku mesti on tv punya...pastu duduk layan jap,baru gi berus gigi n basuh muka...mesti nk layan tv dulu...org kata aku ni tv freak...wakaka...so pagi tadi agak susah aku nk bangun,tp aku paksakan diri...pastu sakit perut,so camane pun kena la bangun gak...dhla semlm takde exercise...biasanya kan aku main futsal...takpe la,this weekend la aku balas dendam.aku bfast dgn milo ais je pg tadi...perut still meragam...actually since last nite perut aku ni dh buat hal...tp on and off la...so far,aku sorang je kt ofis ni...boss aku,biasa la,masuk tghari,kdg2 tak masuk pun...so,aku nk siapkan summary sinopsis tu semua hari...klu boleh la...so,aku cau cin cau dulu...

*jgn tdo lewat klu dh tau nk bangun awal...wakaka...

No comments:

Post a Comment