Wednesday, August 5, 2009

sekejap dh hari khamis dh...

dh hari khamis dh hari ni..kejap je kan...?hmm...hr ni cuaca agak panas,tak mcm semlm,sejuk n gloomy...aku panas2 ni cepat rasa rimas la...dh la aku ni pakai 2 layer baju...hari ni pun aku pakai kemeja lgn pendek...hui,dh 4 hari berturut2 aku pakai baju camni...ha ha...aku pun tak tau apahal,sj rasa nk pakai kemeja...ok,td masa bfast aku jumpa la sorg kawan,dulu dia pernah keja dgn aku as creative director utk animation.dia pun cerita la mcm2,pasal keja,luahan perasaan dia pasal bisnes yg turun naik n mcm2...pastu yg best dia belanja aku punya bfast...ho ho ho...mlm tadi aku tak dinner sgt,aku cuma goreng bishop nose a.k.a. montot ayam...wakakaka...lagi satu,aku tersilap mlm td,aku ingat csi vegas ada lagi satu episode,rupa2nya last week dh finale dh...wakakaka..mengong la aku ni...so tunggu next week je la new episode csi:miami...horatio cane kan kena tembak masa last episode season lepas...so nk tgk la,betul dia kena tembak,sapa yg tembak dia,ke atau gimik...biasa la hollywood kan byk gimik...tp gimik diorg tu kena cara,bukan mcm malaysiawood ni...wakaka...gimik ntah apa2...dtg kan mengarut je gimik...ok,aku taknak ckp lebih2 pasal tu,nnti ada org terasa...aku stop jap kt sini,,kejap2 lagi aku sambung...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment