Saturday, August 8, 2009

jom layan simpson the movie...

ha ha...bangun2 tido je aku terus layan tv...on je tv,citer simpson the movie br je start @channel 413.aku tak bfas lg ni tp dh kena nescafe 3 in 1 la...hari ni kan sunday,hr malsa utk aku...so biar la aku berlazy-lazy kejap kt sofa ni layan simpson ni.anak tiri aku yg tua belum bangun lagi.last nite pun aku tido lewat,tp takla selewat mlm sebelumnya.mlm sebelumnya aku tdo dekat nk pukul 5 pg.pehh,pastu 11 aku dh bgn,6 jam je tido...hampeh...mlm td aku lelap pukul 2 lebih,pun bangun pukul 11 gak...ok la tu..karang mengantuk,aku sambung la...so smlm lepas hand over profil syarikat kt mamat yg kononnya ada projek nk bg kat aku tu,aku cau gi umah kakak gf aku.main pool jap dgn gf aku...aku almost kalah dgn dia...main 13 rounds,aku menang satu point je...wakakaka...dia dh semakin "terror"...hari ni aku lum ada plan apa2 lagi...klu ada masa kang aku gi la swimming kt pool dgn anak2 tiri aku...cuaca cerah je ni,tp tak tau la klu kejap2 lg...mlm karang ada futsal friendly game dgn team member aku...kitorg biasa freindly,tp team aku asyik kalah je dlm 3 game yg lepas...wakaka...tgk la mlm ni camane..aku harap aku tak lepas byk gol...hu hu...ok la,nnti aku update lg la...nk layan tv..cau cin cau...

*esok dh isnin...adoyai...

No comments:

Post a Comment