Thursday, August 20, 2009

esok dh puasa..

hari ni last day utk kita mkn di siang hari...hu hu...ckp mcm la puasa sgt aku ni...tp itu la hakikatnya,esok dh mula puasa.so sebulan lg dr hr ni dh raya.aduhai,byk ringgit malaysia nk kena ada tu.aku masih stuck lg ni,stuck dlm erti kata kekurangan ongkos...kerja aku belum bagi aku apa yg aku harapkan,org putih kata have not benefits me just yet.seriously,aku terasa bahang kemelesetan.ye,mmg untuk tahun depan aku dh secure few jobs utk aku n company.tp aku tak pasti untuk 4 bulan terakhir ni.aku akan terus kerja kuat,itu je yg akupasti,outcomenya apa,itu aku kena tgk la nnti...btw,semlm aku gi pitching kt rtm,pitching utk tv magazine show.ada la 3 title.so far feedback diorg ok je.hopefully aku dpt la job tu.eh,aku cau sin dulu la...kejap2 lg aku bloging la lagi..

No comments:

Post a Comment