Tuesday, August 4, 2009

semalam yg hangat...

aku nk gelak dulu sebelum aku start tulis...wakakakakaka...ok dh...semlm lepas abis keja2 aku,aku lepak starbucks tunggu gfren aku dtg...pastu kitorg pun gi la dinner..kitorg dinner kt steamboat corner-Johnny's nama joint tu...mula2 kitorg makan thai chicken rice...mmm,sedap...pastu dia nk makan steamboat...ok la,kitorg pun order...crisp squid,quayle eggs,telur ayam.young corns,glass meehon,udang,fishball dan beberapa lagi la yg aku pun dh tak ingat apa...ha ha...so once the soup was boiled,aku pun start masukkan semua raw food tu td...then gfren aku suruh masukkan telur ayam tu last...ok la,aku kata...pastu dh masuk semua,dia suruh aku masukkan telur ayam...aku pun,dgn lurus dan tanpa rasa bersalah masukkan la telur tu dlm bowl tu...lepas tu,dia terperanjat and ckp..."baby,break the shell first la...!!!"wakakaka..aku masukkan telur tu terus without pecahkan shell nya...wakakaka...aku mana la tau...kitorg gelak macam nk mati...aku mana tau dia nk aku pecahkan kulit telur ru...sbb biasanya aku makan telur tu separuh masak pastu campur dgn sup steamboat tu...wakakaka...tp steamboat semlm mmg giler sedap...kitorg sampai mengah takleh nk gerak...then after that,kitorg gi la window shopping,aku tunjukkan kt dia baju melayu yg aku nampak tu...at last,beli jugak baju melayu warna muddy green tu...hu hu...pastu semlm kt jj tu ada sale kasut...50% la...aku suka kt 2 kasut,jaguar n polo santa barbara...then aku nampak gak few jeans yg aku suka...tp aku kekurangan ongkos,so biar la dulu...hr ni,so far belum ada apa sgt...kerja pun belum nk berapa ada ni...boss aku mcm biasa la,tak masuk lagi...ni pun ada mcm nk ujan je ni,klu balik sambung tido best giler ni...hu hu...tp tak boleh,ada tanggungjawab kt sini beb...so,tgk la apa jadi kejap2 lagi...aku cau dulu...

No comments:

Post a Comment