Sunday, August 23, 2009

hoi hoi hoi...

yo...apa diatas?ha ha,hr ni dh isnin.aku dh masuk ofis dh.nk kena prepare invoice,ada orang nk sewa equipment dgn co aku.masuk2 je ofis,atuk,budak suruhan boss aku tgh kemas2 ofis.wahh,bukan main bersih lagi.so aku pun terus buat kerja aku.takde la byk sgt,tp ada la kerja.eh,hr ni dh 3 hari dh bulan ramadhan...bermakna lg 27 hr lagi dh nk raya...woo hoo...ckp pasal puasa,aku tak puasa pun 3 hari ni...sabtu,aku mkn kt umah,homecooked food,semlm tapau nasi kandar,hr ni,tak tau lagi.hmm,apa la aku ni,bila la nk puasa,aku pun tak tau...dulu aku sgt rajin puasa,tak pernah tinggal satu hari pun.tp dh makin tua ni,malas pulak.takpelah,aku puasa la nnti...hu hu...takmo citer byk2 kt sini,kejap2 lagi je la...cau cin cau...

*esok ada pitching lagi kt rtm.aku harap ok la mcm last week.aku dh prepare dh sinopsis utk presentation.

No comments:

Post a Comment