Monday, August 3, 2009

isnin dh nk habis dh ni...

hu hu,dh nk habis dh hr ni...esok dh selasa,ogos pun nk masuk hari keempat dh...tak lama lagi puasa,lepas tu birthday malaysia yg ke 52...lepas tu raya...hmm,byk nk guna ringgit malaysia tu...job aku byk yg sangkut ni,tak masyuk2 lagi ni..yg keluar tak masuk2...hmm,tp aku masih mampu bersabar lagi...takpe,bak kata aku punya godsister..."ada hikmah di sebalik udang..."wakakaka,ntah peribahasa mana yg dia cedok,aku pun tak tau...2-3 hari ni mata aku gatal2 la...tp takde apa2 pun yg memproblemkan mata aku ni...esok aku kena gi LHDN,ada nk buat stamping utk gf aku...harap2 esok aku tak buat silap mcm first time buat stamping,patutnya tak kena denda,dh kena denda sbb aku tersilap tarikh...wakakaka,nasib baik duit ngam2...tp lepas bayar,terus kosong wallet aku...ha ha,apalagi,gf aku kena bank in duit kt aku la so aku boleh balik...kelakar kelakar,tp tu la first time kan...pastu bawak duit cukup2 je...aku mana tau,gf aku tak bgtau pun pasal tu,aku main redah je mcm org "terror2"...ha ha...this time aku dh tau dh,n of cos aku akan bawak duit lebih...ha ha...dh,aku nk tgk tv ni,mandi pun belum lg,samapi umah td terus dinner...nasi lemak dgn chicken wings...yum yum,bukan main sedap lagi...so,esok kita jumpa lagi...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment