Thursday, September 17, 2009

ho ho ho...

fuyoo,dh lama sgt aku tak memblogging kan diri kt sini.bukan apa,satu malas,dua takde mood,tiga takde apa yg best nk share pun...hari2 aku so far ok,cuma kdg2 aku bosan giler,ye la,duduk umah takde kerja nk buat.aku surf internet n tgk tv...ada la sekali sekala aku kluar,hilangkan tension,hilangkan stress...lg 3 hari dh raya.aku tak la beli apa2 sgt,sbb sebenranya aku tak ada hati lansung nk raya tahun ni...aku cuma beli untuk anak aku je.itupun aku tak spent byk sgt,ekonomi aku kurang memberansangkan tahun ni...lepas raya aku ada beberapa job n projects.so aku harap yg gelap akan terang semula,yg malap akan berseri kembali.aku akan terus mencuba...gagal dh byk kali,itu aku dh selalu rasa..so bila nk berjaya,aku tak tau,tp aku akan terus mencuba.tgklah rezeki aku lepas ni mcmana...so,aku cau dulu...selamat hari raya...

No comments:

Post a Comment