Sunday, September 20, 2009

selamat hari raya...

jam dh menunjukkan pukul 12:30pm...dh settle dh raya pertama...pagi tadi aku bgn around 7:30am,punya la mengantuk...tapi aku kuatkan jugak bangun n terus mandi.pas mandi aku put on my new baju melayu,dark muddy green ya'll...lepas sembahyang sunat raya,aku terus balik umah..btw,aku raya kt kampung aku,kat melaka.malam sebelum raya,aku bertekak dgn ex-wife aku.aku asked her a favor to send my son to me,lepas tu dia bagi byk alasan pulak,tak larat la,apa la itu la,ini la..bukan nya jauh pun rumah dia dgn rumah nenek aku...aku pun terus bgtau dia,it's not a big deal i dont get to see my son,but u dont blame me la in the future..ikut dia la,dia nk hantar,dia hantar,taknak sudah...ok,berbalik kepada kisah raya pertama aku,lepas balik dr masjid,ada la majlis tahlil sikit kt umah aku.pastu aku bantai makan semakan-makannya...ha ha ha...lepas makan aku tido,bangun aku mkn lagi...hu hu...itu la kisah hari raya pertama aku...esok klu ada masa aku citer lagi...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment