Friday, August 20, 2010

apa kata hati... episod 1 : london

eakli lagi aku travel by land,ayrshire ke london...perjalanan yg jauh jugak...almost 10 jam perjalanan...pheww,semua overland travel kt europe ni berjam2 lamanya...ahahha,tp pengalaman tu yg best,hebat dan byk mengajar byk perkara...

aku sampai london masa tu lebih kurang pukul 10pm...sampai2,terus checked in,then terus gi cari tempat makan...semua dh lapar beb...mlm tu kitorg mkn mlm kt satu restoran milik org malaysia,melor restaurant kt downtown london...apa nama jalannya aku dh lupa...pekena nasik goreng cina n nasik goreng ikan masin...fuhh,mmg sedap...felt like home...hahaha...

lepas makan mlm,kitorg terus balik hotel kt kt central park hotel,queensborough terrace,dekat je dgn malaysia hall....takde apa aktiviti pun lepas tu,aku terus masuk bilik,mandi n tido...

tu intro je,nnti aku story lebih lanjut ye...

catch u later,mate...!!!

No comments:

Post a Comment