Monday, March 15, 2010

apa kata hati...? part 2

1.apa yg ada dlm kepala otak aku ni skrg adalah satu-duit...tak lain dan tak bukan...ramai org kata duit bukan segala-galanya...tp aku nk tambah-segala-galanya memerlukan duit..tanpa ringgit malaysia kita tak akan ada apa2 kt bumi ni...maksud aku,kita akan hilang byk perkara yg kita rasa kita sayang,kita akan hilang byk benda yg kita rasa kita punya,kita tak akan kemana-mana walau seinci pun...bila org ckp dgn aku duit bukan segala-galanya,aku sgt tak setuju.bukan klah aku ni mata duitan atau pandang kebendaan,tp bg aku itu lah sumber segala-galanya untuk zaman ini.klu zaman dulu mungkin la kot duit bukan segala-galanya.dan org yg berkata duit bukan segala-galanya tu bg aku kebanyakannya dtg dr mulut org2 yg kecewa,dtg dr mulut org2 yg kalah,dtg dr mulut org2 yg terkesima...maaf ckp klu apa yg aku kata ni tak betul pd korang,tp pd aku betul...tak salah klu aku nk tulis apa yg aku rasa...aku tak saman org,aku tak curi duit org,aku tak ambik harta sesapa...aku suma tulis apa yg aku rasa je...

2.apa kata hati aku sekarang...?kata hati aku skrg ni adalah buat lah apa yg patut utk maju...releven ke dgn apa yg aku tulis kt atas n pagi tadi...?korang cubalah fikir kan jawapan yg sesuai utk aku...

aku cau cin cau....

No comments:

Post a Comment