Monday, March 22, 2010

apa kata hati...? part 3

yg pertama: dh pukul 2:30pm dh ni...aku br je lepas pekena tauhu sedap tadi,apa namanya tau foo fa...original chinese made.sedap giler.kerja kau takde apa sgt pun hr ni...aku dok layan internet je sedari tadi.cecuba gak menulis sinopsis bila dtg idea kerak aku tu.citer jadi campur2...kejap sedih,kejap ganas,kejap flat...aku pun tak tau lah...aku sebenarnyua in between jobs skrg ni.tak tau mana yg akan dtg dulu.offer dh ada few la...tp cuma kompom tak kompom je lagi (ikut style ckp member satu kampung aku masa kt sekolah menengah dulu)...

yg kedua: setakat pukul 2:30 ni aku belum jamah nasi lagi.perut tak lapar lagi sbb td dh telan tau foo fa...aku kena makan gak nasi sbb itu kan makanan ruji org malaysia.jadi dh sememang dari kecik kita dh makan nasi,camane pun kita ttp akan makan nasi gak.kaya mcmana pun lah,klu dibesarkan kt malaysia ni,nasik lah makanan kita.kecualilah yg nk jadi omputih sgt tu,sampai kononnya nasik tk tau nk makan mcmana.ntah la,aku ada gak kenal beberapa org yg seangkatan dgnnya tu...lantak korang lah kan...aku ttp peminat nasik...

yg ketiga: jadi apa kata hati aku hr ni...?kejap aku fikir.....emmm,kata hati aku hr ni, "aku akan terus makan nasik...."

cau cin cau...

No comments:

Post a Comment