Wednesday, March 24, 2010

apa kata hati...episod penuh pengharapan...

hari ni pagi2 aku dh ke ofis lagi satu sbb ada visitors dari johor corporation nk dtg visit n have some discussions dgn company yg aku represent.so dlm lebih kurang pukul 10 leboh diorg pun sampai...so aku mulalah dgn segala skrip dlm kepala prepare apa yg diorg ni akan tanya n apa yg aku perlu brief diorg...so after 1 hour,everything is done.aku lega sbb yg dtg semua big shots dr johor corp.johor corp ni satu company yg sgt besar di johor.so aku mmg berharap dpt la project baru ni dr diorg...so now aku tunggu lah jawapan diorg...Ya Allah,bantulah kami....

itu citer pagi,ni citer tghari...dh lepas diorg tu semua cau,lepas aku kemas2 apa yg patut,aku pun balik semula ke ofis aku yg lagi satu...bak kata dlm madu tiga,opis besar...aku pun mulakan lah pencarian sapa yg patut jadi hos program aku tu,sapa yg patut handle management,sapa yg patut itu,sapa yg patut ini...klu diizinkan Tuhan,dpt job ni,akan travel all over the world lah aku...hmm,masalah passport la pulak...passport aku dh hilang...nama aku pun tak berapa putih lak dgn bank...lepas ke aku nk keluar negara ni...?

bersambung......

No comments:

Post a Comment