Tuesday, March 9, 2010

hari yg tak best...

hari ni aku gi kerja mcm biasa...pukul 9 lebih sikit...satu hari aku menahan mengantuk sbb last nite aku x cukup tido,sakit perut one whole nite...pastu tghari tadi ,shasha,line producer dr filmscape call aku,offer aku job 26 episod utk tv3.aku pun dgn happynya terima lah job tu...tetiba tak sampai 1/2 jam dia call kau kata mintak maaf sgt2 sbb dh ada org lain rupanya dh accept offer tu sebelum aku n dia pun tak tau...aduhai,aku terus kata ok...nk buat camane kan dh takde rezeki kot...itu klu nk tgk dr sudut positif...klu aku nk tgk dr sudut negatif,aku akan ckp,apa sialnya lah nasib aku ni...ada job,aku terpaksa tarik diri,ada offer,rupa2nya bukan utk aku...aku penat la nk mengadap hidup yg mcm ni...aku penatlah nk lalu rentak hidup yg mengarut mcm ni.dah kenapa agaknya dgn aku ni?aku tak tau kt mana silapnya,aku tak pasti kt mana slahnya hidup aku ni...aku tau pasal offer tu lama dh,cuma tak confirm.hr ni aku dpt call,pastu aku kira dh jadi la tu...tup tup,terlepas...hmm,apa perasaan korang klu korang berada dlm situasi yg sama mcm aku?tp tu lah,pikir positif,bukan rezeki aku..hari ni,aku akan tak byk cakap dgn sesiapa...itu attitude baru aku klu aku ada masalah...diam,bisu,beku...

cau cin cau...

No comments:

Post a Comment